Michelle (Amsterdam)
1
lees vooral wat verder in de reviews, want ik ben niet de enige bij wie ze dit geflikt hebben
Mijn laptop hier naartoe gebracht nadat ik wat vloeistoef over mijn laptop had geknoeid. Alles aan mijn laptop werkte nog, maar ik wilde voor de zekerheid een waterschadebehandeling laten uitvoeren (89,95). Dezelfde dag werd ik nog gebeld dat de behandeling klaar was, maar dat mijn toetsenbord en muis het NIET meer deden en dat zij dit voor een belachelijk hoog bedrag konden vervangen (ergens in de 200 euro). Ik gaf aan dat dit erg vreemd was, aangezien alles het een paar uur eerder het nog deed. 'Ja geen idee. Nu werkt het niet meer' was het antwoord dat ik kreeg. Ik heb besloten mijn laptop op te halen en ergens anders te laten repareren. Toen ik mijn laptop opende werkte alles naar behoren, en hoefde er dus helemaal NIKS vervangen te worden!! Ook bleek de waterschadebehandeling niet eens uitgevoerd..
Ik heb PCHulp hierover gemaild en zij zeiden dat het inderdaad kan dat een toetsenbord het na een tijd weer kan doen. Als zij hiervan op de hoogte zijn, dan is het BELACHELIJK dat ze je na een paar uur al een dure vervanging aan willen smeren.
Daarbij logen ze ook nog in de mail dat ze mij nog specifiek hebben opgebeld om mijn wachtwoord te vragen om zo te checken of de muis en toetsenbord het deden. Zij hebben dit niet gevraagd aan de telefoon EN ik heb mijn wachtwoord nooit gegeven.
Kortom,
Je betaalt voor service die zij niet uitvoeren, ze houden informatie achter, ze liegen EN ze proberen je dure reparaties/vervangingen aan te smeren die niet nodig zijn. (oh en waarschijnlijk gaan ze ook erg grof op deze review reageren, want dat doen ze ook wel vaker haha)
doe jezelf een plezier en laat je laptop ergens anders repareren! 🙂